måndag 2 oktober 2017

SKAPA PERSONLIGHET...


...VÅGA VISA!
Nu när vi är mitt uppe i vårt egna vardagsrum o skapa både en härlig tavelvägg vid TV o en mysig o ombonad känsla i soffan, är det viktigt att det speglar vår personlighet o det vi gillar. Liten sneakpeak ser ni här!
Dagens 5 tips på snygga tavelväggar hittar ni här, hos Allt i Hemmet!
Personligheten sitter i minnen/souvenirer, tavlor, stil, textiler o vackra detaljer. Tillsammans skapar ni er personlighet, inspireras gärna av andra, men skapa ert eget.
Även färger är en stor det av din personlighet, och i mitt fall älskar jag blått.
Även färger är en stor det av din personlighet, och i mitt fall älskar jag blått, man kan skapa lika mycket personlighet utan färg, men då är det viktigt att man tänker på balansen mellan olika material.
Grönska, växter o blommor är extra viktigt i denna stil där man jobbar med naturmaterial o basfärger.
Rummet/miljön kan lätt känns död eller ointressant utan grönska.
Samma gäller både för moderna o antika miljöer. Dessa miljöer kryddas även till av olika metaller som i sin tur skapar värme.
Nu dags att ta tag i denna dag, i dag väntar en eftermiddag på Valen...dags att planera nästa event.
Först skall jag skicka in hos tapetseraren som håller på att klä om vår fåtölj o min taburett...längtar!
Sakta men säkert växer vårt vardagsrum fram.
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: