söndag 11 juni 2017

MIN TRÄDGÅRD.

God morgon söndag!
Ville dela med mig av lite härliga bilder från "MIN TRÄDGÅRD".
Trodde att jag skulle sakna en trädgård mycket mer än jag gör. Tror att jag njuter av att vara omringade av vackra parker som man både kan PW, njuta o verkligen inspireras av, utan att behöva lyfta ett finger.
Så vackert året runt o även dag o natt...
...och på vår o sommar halvåret kryllar det av folk, så man känner sig aldrig rädd eller ensam, man bara njuter!
Nu har tulpanerna o körsbärsträden just blommat ut och nu frodas sommarblommor, örter o grönsaker i Slottsträdgårdens kryddträdgård

Att bo nära havet o leva med havsutsikt är magiskt...som vi njuter av vår lilla balkong.
Solnedgångarna o de ljumna kvällarna längs Öresundsparken eller Ribban är fantastiska, o vi hoppas o håller tummarna att sommaren skall kunna ge många fler underbara grill o kubbkvällar.
 
Det bästa är ändå de olika säsongerna.
Bäst är de ljuvliga blå hav av vackra blommor men även säsongernas skiftningar ger fullständig njutning både höst, vinter, vår och sommar.
Hoppas ni gillade denna rundtur i min trädgård, som jag så gärna delar med er!
Ha en härlig söndag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: