tisdag 28 februari 2017

TRADITIONELL SEMLA...ELLER?

God morgon!
Vad har hänt med SEMLAN, gillar vi inte den traditionella goda semlan?
Nu finns det hur många olika semlor som helts o det verkar som att allt är ok.
Då jag är gluten allergiker har jag de senaste året inte ätit några semlor, men nu finns det så många bra glutenfria recept. Kanske skall jag bjuda min familj på en glutenfri semla i kväll.
Har ni testat någon av dessa nya semel varianter?
Muffins semlan.
Tårtsemlan.

Eller varför inte...årets stora nyhet Prinsess semlan, eller varför inte någon av min blogg kollega Diadonnas goda semelrecept.
Valet är ert.
Här hemma börja vi komma ur vår jetlag dvala o sakta men säkert kan vi ta an veckan, fulladdad av inspiration, värme o glädje efter en magisk vecka. Ni har väl inte missat Lombok o del 2.?
Ha en underbar fettisdag o njut av er favorit!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: