onsdag 11 januari 2017

VÄLKOMMEN IN...

 ...TILL OSS!
Vi har haft en tuff start
på veckan men, nu känns det mycket bättre...so I am back!
Innan jul välkomnade jag också in er i vår hall, då la jag större fokus på vår nya segelvägg, men nu vill jag visa och trycka lite extra på hur enkelt man kan fräscha upp o skapa vår känsla i en hall.

Ser nu att jag har missat en tomte...den har gömt sig väl??
Det känns så mycket fräschare o mer välkomnade att välkomna er in i vår hall
som nu har fått en...
 ...uppfräschning, organisation men framförallt en inspirerande vår skrud. Har man inte en lampa så plantera i en kruka eller placera några av dina favoritblommor i en vas. Behövs ingen stor yta...det är det lilla som gör de!
Jag har bara plockat bort kulor, amaryllisar o bär o tillsatt en kruka med blå pärlhyacinter...visst blev det fint. Min egna lilla vår täppa inomhus!
Ha en underbar onsdag, här är det full snöstorm!
Tor jag bakar muffins med äpple o kanel istället för PW i dag!
Ha det bäst!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: