onsdag 4 januari 2017

BELYSNINGS JAKT.

God morgon!
I går städade vi ut julen o då märkte vi verkligen vårt behov av BELYSNING i Drömmen.
Belysning är något av det svåraste som finns, när det kommer till inredning. Det finns så många olika sorter belysning o att få till det perfekt är inte lätt.
Enligt mig skall belysning finns till för en anledning, den skall smälta in o inte vara störande eller bländande på något sätt.
Kikade in hos favoriten Oscar o Clothilde , o så många snygga lampor!
Vi behöver en bordslampa på detta skåp som står mitt i vardagsrummet. Den skall fungera som en punkt- mysbelysning och i o med sin centrala plats så måste den vara snygg o verkligen smälta in i inredningen. Så don efter person är så viktigt!
Vilken är din favorit? Min favorit kan du se här. Inte så stor, men så kaxig. Kommer passa perfekt...skall bara kolla med maken, håller tummarna!
I dag skall jag sätta mig med almanackan o verkligen kolla över och planera mitt 2017, ser ut att bli ett spännande o ljust år.
Ni hänger väl med, ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: