tisdag 24 januari 2017

GRÖNT ÄR SKÖNT!

God eftermiddag!
Just hemkommen från optikern o nu väntar ett liv som glasögon orm, lite chockad men mest lättad...detta skulle jag har gjort för länge sedan tydligen??
Nytt mer klarsynt liv väntar...något åt detta hållet har jag beställt, lovar att visa er...så klart!
Nu över till årets stora färg GRÖNT, inte min favorit...men vist blir man inspirerad. Älskar gröna växter o blommor så lite grönt blir det ju alltid.
 
En annan stor trend är att måla allt i samma färg...och visst var detta så snyggt!
Tapeter, tyger o olika kavaliter på textilerna är ett mycket bra o enklare sätt att förandra o skapa en ny känsla i rummet.
DAGENS TIPS:
Även att våga ta in olika nyanser av grönt är ett bra tips, mer av favoriten!!
Bas möblerna, golv o fönster är lättast att ha i basfärger (vitt, svart, brunt, beige eller brunt) o sedan kan man addera på det som är löst, som detaljer o textiler. Det blir inte så dyrt o sen är det lättare att förändra.
Nu skall jag unna mig en kopp o lite egentid med min nya Leva o Bo...som är ganska grön den med.
Ha en fortsatt härlig dag!
Stor kram Anna



Inga kommentarer: