tisdag 17 januari 2017

ERNST VÅR 2017.

God morgon!
Sitter nu på tåget på väg upp till Formex o Stockholm. Har just fått in min förbeställda frukost, njuter av den o att blogga helt ostörd med god musik i lurarna. Älskar att åka tåg!
En höjdpunkt på mässan är alltid att få se min guru Ernst nya kollektion. Älskar enkelheten o det stilrena i hans kollektioner. Denna kollektion lanseras i samband med Formex. En av årets nyheter är denna magisk glasvas o kommer nog följa med mig hem...om jag får beställa en?
Vasen finns i 4 olika storlekar o den som ni ser på bilden kostar 259 kr.
Även det enkla vindspelet är så fint, och kostar 349 kronor.
Krukor i betong liten för 299 o stor 499/st. Enkelheten i krukan gör att växten för tala sitt tydliga språk.
Förkläden, handdukar i ljuvligaste linne och sist men absolut inte minst krukor med Ernst underbara motto:
I det enkla bor det vackra!
Ha en härlig dag o ni vet var jag finns om ni vill hänga med mig runt en mässa full av inspiration.
Nu skall jag njuta för sen blir det monterbygge med Maileg.
Hoppas vi ses!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: