torsdag 15 december 2016

FYLLT DRÖMMEN...

...med vita underbara julblommor!
Ute på balkongen har jag frossat i favoriten JULROS, visst är den så vacker.
Mina trivs inte inne, därför får det blomma o lysa ute istället.
 

Inne möts ni av underbara amaryllisar, tulpaner, orkidéer o en o annan gran.( dock inte vit) Amaryllisarna kommer så ut perfekt till jul.

Älskar vita tulpaner, brukar dock vänta till nyår, men dessa var en gåva från min bror o svägerska, helt underbara!
Att köpa en amaryllis är som ett vuxet kinderägg...har man tur får man lyckan om 3 önskningar i form av stänglar med vackra vita blommor.
Jag har fått jackpot i alla mina magiska amaryllisar.
På ön i köket njuter vi av en härlig blandning av favoriter. Lyktor, blommor, pappershållare, ljustakar, vas o grytunderlägg...visst är det mysigt!
Alltid något som glimmar till o skapar stämning.
Njut av er dag, nu dags för årets sist kontorsdag på Slättarpsgård!
Ni blir inte av med mig, men nu behövs vi alla anställda för julhandel o julklappsinslagning...hoppas vi ses!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: