lördag 19 november 2016

BLINK LILLA STJÄRNA DÄR...

 ... o vackraste stjärnorna, enligt mig!
Kommer från Bungalow o Snow o finns o köpa på Slättarpsgård.
Vi kommer att ha våra två Lotus hägnade i vardagsrum o förhoppningsvis sovrummet om jag får min vilja igenom, blink!
Lunkar runt o myser o planerar lite, skönt att ha en lugn o ledig lördag så här dagen efter...man mår som man förtjänar?

Även Tulip är en favorit, dessa behöver man inte bara ha på julen...men jag gillar traditionen att vi myser till det lite extra o skapar mer ljus inför julen. Vad säger ni??
En nykomling på marknaden denna julen är SNOW, som både har vackra stjärnor o underbara hängen i papp med guldiga detaljer, Hintade lite om dem här.
Vill man ha lite mer mönster eller metall i sina adventsstjärnor föreslår jag dessa vackra för bra priser på Dukat Bord.
Lycka till o ljusa nu upp i mörkret o skapa MYYYS!
Ha en härlig lördag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: