fredag 7 oktober 2016

FREDAG OCH MINGELKVÄLL...

 ... I DECEMBER!
Ni tror nog att jag har tappat huvudet denna fredag... att jag redan tänker på julkort?
Jag gör två flugor i en smäll...mingel inbjudan o julkort i ett.
Vi börjar landa i Drömmen o vill gärna fira o visa den för hela välden, men vi börjar med de närmsta. Så därför blir det en mysig mingel kväll i december.
Dagens tips: Passa på beställ dina julkort redan nu, du vet att du får 15% om du anger Kod: ANNAINREDER. Så många nya fina, kolla in detta med pärlemopapper.
Jag planerar alltid långt i förväg o när man vill att så många som möjligt skall komma så måste man vara ute i god tid, det är juletid vi pratar om?
Lenzi på Slättarpgårds Mat - Möten o jag skall tillsammans göra en härlig  julinspirerad mingel buffé, vi blir många så jag hoppas att inte alla kommer på en gång!
Skulle gärna firat jul i Sydafrika även i år...kolla in bilderna, visst ser det underbart ut. När familjebilden togs var det 35 grader!!

Självklart är det bästa Lisa på Prints With Wings som har hjälpt mig med denna fina inbjudan. Föll direkt för denna holk med en blåmes...kanske har vår blåmes följt med till vår nya holk? Man kan alltid hoppas. Just detta kort finns inte med där är massa andra fina holkar.
Nu dags att handla o fixa inför kvällens fredagsmys med denna ljuvliga familj, det blir ett o annat bus o Charlie o jag skall göra en grym marängsviss, MUMS!
Ha det bäst!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: