söndag 25 september 2016

HÖSTMYS HELA HELGEN!

God morgon måndag!
Visst är denna septembermånad magisk, kommer gå till historien. Solen strålar in o man kan inte annat än att stiga upp o njuta.
Har kämpat med en envis förkylning den senaste veckan o i fredags kändes det bättre. Tog därför en välbehövlig PW in till stan o njöt av en latte på vägen. Älskar verkligen mitt nya stadsliv!
Passade även på att träffa Britta för middag på ett mysigt brasseri i stan o sen avslutade vi fredagen med bästa feelgood-filmen Bridget Jones Baby o jag kan säga det var länge sedan jag skattade så mycket, helt underbar från början till slut.
Självklart blev det både godis o popcorn!
Lördagen jobbade jag på Slättarp o sålde så det rök o sen blev det siesta i soffan några timmar innan maken o jag gick hand i hand genom stan o njöt av gallerinatten o höstmys runt Davidhall.
Tänk att man kan sitta ute i september o njuta av tända ljus, höstmys, musik o en god latte...kändes som om vi var på Rivieran!
Söndagen blev mysig lång morgon med frukost på sängen.
Firade äpplets dag med att göra en god äpplekaka, gjorde även en mustig ratatouille o god middag från Linas matkasse.
Vi är så nöjda med Linas matkasse o tycker att recepten är toppen. Vi har den lättlagade kassen, 3 dagar i veckan.
Nu på med arbetskläderna, här skall flyttas möbler, styla om o fixa extra höstfint på Slättarpsgård. Välkomna på onsdag!
Ha en härlig start på en ny vecka!
Kram Anna

Inga kommentarer: