fredag 2 september 2016

FREDAGSBUKETTENS...

...OLIKA HÖST UTSEENDEN!
Älskar höstens alla brända toner o mixen av trädgråden, naturen o lite butiks blommor blir den absolut vackraste enligt mig. Så passa på o ta in det du har i din trädgård, jag tar lite från gården o mixar det med "köpeblommor" till min fredagsbukett...visst blev den fint! Bara en vacker kvist kan också göra susen.
Stora pompösa blandade buketter såg man mycket på Formex , visst är det helt underbart. Jag älskar när de är yviga o vilda, bundna buketter kan också vara vackert...men stora som lever sitt eget liv är ändå vackrast.

Missa inte att blanda i det sista rosorna med höstens vackra, gräs, löv o de gröna som skiftar färg...kolla denna underbara bukett nedan !
Så mitt tips till er är ta in lite av varje o gör din egna höstbukett...o våga ta i!
Ha det bäst, nu dags för PW längs havet!
Stor kram Anna
Alla bilder lånade från Pintrest.
 

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Vackra, naturliga buketter är ju så ljuvliga...gillar den första bilden! Ja vi får njuta av september nu och dess härliga färger.
Ha en skön helg!
Kram från Titti

Anna Inreder sa...

Visst är det underbart!
Njut av helgen du med.
Kram Anna