onsdag 20 juli 2016

GLUTENFRIA FRALLOR...

Gluten free Sunflower Rolls / Glutenfria Solrosfrallor - Evelinas Ekologiska...dessa måste jag testa o baka under vår semester!
God morgon ifrån paradiset!
Jag kom hit i går o nu väntar många långa dagar med hela familjen samlad...som vi har längtat. Nu skall kreativiteten flöda o vi skall njuta av goda bullar på morgonen, stranden o kanske en kvällsfika.
Jag som älskar solroskärnor o doften av nybakat bröd, men pga. att jag inte tåler gluten sker detta inte så ofta. Men nu så skall det bli solrosfrallor...tack Evelina att du delar med dig av så goda recept, älskade även dessa bullar med morot. kanske tar vi med några i kväll då det blir Jazz under stjärnorna igen.
Ha en härlig vecka, här är det sol o blå himmel...så vi drar till stranden!
Ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Kram Anna
Glutenfria Morotsfrallor - Evelinas Ekologiska

Inga kommentarer: