måndag 18 juli 2016

BROSTE AW 16.


God förmiddag!
Ännu en ny vecka o den tänkte jag att vi kunde kicka igång med lite höstnyheter från BROSTE. Till hösten är det fortfarande massa blå nyanser mixat med guld o mässing. För att skapa lite mer mustig o höstlik värme i dessa höstfärger blandar man även in lite olika vinröda nyanser, eller Marsala som var årets färg 2015.
Man ser även mossgrönt lite här o där i höst... vad tror ni, hiss eller diss??
Min plan till hösten är att mixa in lite av både rött o grönt, blått o guld/mässing går ju redan som en röd tråd genom hela drömmen, jag tror att det kommer bli en mycket behaglig o vacker mix.

Broste har alltid varit en av mina favoriter, ni kommer väl ihåg mina blå krukor  med mässingsfat från flickor som kan.
Nu dags att jag lever här o nu o njuter av sommaren. Först ut i dag är möte med ny kund i Skanör, sen inspirerande jobb på Slättarpsgård o i kväll skall jag o underbara Britta njuta av varandras sällskap på tu man hand hela kvällen...man får passa på när familjen redan åkt till Brantevik.
Hoppas ni också får en härlig start på en ny vecka.
Stor kram Anna

Inga kommentarer: