tisdag 21 juni 2016

TJEJER SOM KAN!

 God kväll i stugorna!
Lovar att visa mer ifrån mitt paradiset i morgon, tyvärr har det varit regn för det mesta i dag o jag har passat på att jobba istället. Nyfikna på några solglimtar, kolla här!
När jag hade Helsingborgs gängetmiddag för ett tag sedan fick jag dessa fina krukor från Broste i inflyttningspresent, visst är de helt underbara. De har fått mig att sätta igång med vårt kök som kommer bli ett litet sensommar projekt för mig o maken.
Även i köket kommer blått o mässing att finnas med, det blir som en röd (blå) tråd genom hela lägenheten. Kommer bli så fint...längtar till allt är på plats.
Ljuvligaste lavendeltvål gör att sommaren även känns o doftar i samklang med färska kryddor som kommer  finnas i varje kruka framöver. Nu tog jag det jag hade hemma!
Nu väntar god middag med mammas äldsta väninna Barbro som också bor här i Brantevik. Solen lyser p vi njuter av en härlig sommar kväll,
Stor kram Anna

Inga kommentarer: