tisdag 28 juni 2016

SOVRUM I SOMMARSKRUD.

God morgon!
Så här fint var det på byrån i sovrummet innan jag åkte till paradiset, går inte att lämna vattningen till maken...allt dör. Antingen för lite vatten eller alldeles för mycket?
Kändes som vi hade en lite sommaräng i sovrummet o nu gapar det tomt. Vad kan man ha för blommor i lägenhet på sommaren?? Någon som vet? Tar gärna emot tips!
Vet att denna sort som jag just nu har glömt vad den heter, passar bäst ute... men jag gillade känslan i sovrummet. Nu får hatten skapa sommarkänsla till där kommer något nytt i  favoritvasen från Kähler Design.
En salig blandning av makens o mina favoriter huserar här o används till lite allt möjligt av oss båda... detta är vårt sätt att skapa personlighet, vad är ditt? Ledsen att jag inte kikat in i går med vi hade nerverna på utsidan hela dagen o gick o väntade på denna glada nyhet...hon klarade uppkörningen. Stort grattis Julia, ännu ett steg in i vuxenlivet!
Nu väntar först lite egentid hos bästa frisören Helen på Headon/Slottsstaden o sen mot kund som accepterade denna moodboard!
Ha det bäst!
Kram Anna

1 kommentar:

Inger sa...

Blomman heter Rosenskära och nja... den vill vara ute i rikligt med jord, då ger den underbara blommor att plocka in och sätta i vas. Tacksam växt som vi numera har på vår terass högt upp i skyn.
Har också lämnat villalivet för smidigt lägenhetsboende.