torsdag 9 juni 2016

SOMMARKÄNSLA MED CHAMOISE!

God morgon!
Sommarkänslan har börjat infinna sig o nu längtar jag efter underbara dagar i  Brantevik. Blå himmel o hav, salta bad, strålande sol o PW längs havet.
Denna väskan kommer jag ha med mig överallt i sommar, visst är den helt underbar!
I går unnade jag mig även en vacker duk hos
HOUSE OF PALLADIUM...som kommer pryda vårt matbord under hela sommaren. Vill du också få in sommarkänsla, så kolla in alla underbara textiler från CHAMOISE.  Vilken nyans passar dig? Olika nyanser o vackra franska paisleymönster hör verkligen sommaren till. Vill du inte använde duken till ett bord är det lika vackert att slänga på en soffa, fåtölj eller varför inte som en tavla på en vägg. Det finns inga gränser...låt kreativiteten flöda!
 
Så anta min utmaning o lova mig att ni alla fall har en middag på stranden med nära o kära, det finns inget bättre... o så ett litet naken dopp på det i månskenet!
Ha en härlig dag!
Stor kram Anna
I morse väcktes man av Mr.Deadpool som sprutade vatten...härliga ungdomar, love it!

Inga kommentarer: