tisdag 7 juni 2016

FÖRE O MIN MORSDAGSPRESENT!


GOD MORGON!
Tiden har bara sprungit i väg o jag har helt glömt bort o berätta vad jag fick i morsdags present! Ett snyggt o elegant mässingsfat med tre småkrukor precis som på bilden till färska örter. Älskar att ha färska örter till hands, skapar både kreativitet o personlighet!
I sommar skall vi fixa färdigt vårt kök, som är helt ok men passar inte in på resten av lägenheten o det stör inredaren i mig!
Det är ett väldigt enkelt o stilrent HTH kök i vitt med aluminium diskbänk o handtag... o en del i trä...enkelt men lite tråkigt enligt mig. Vi skall slipa träskivan, sätta nya handtag o köpa en stor lampa över köksön som min pappa har gjort till oss istället för ett köksbord.  Den står mittemot denna köks del som visas på bilden. På köksön jobbar jag, äter frukost o hjälper till med läxor o annat som har vardagen till. Sen är det ett väldigt socialt o trevligt sätta att umgås med vänner på! Vill att allt skall mer eller minder hålla ihop...o det gör det inte riktigt ännu?
Dagenstips: Om man inte har för mycket stilar känns boendet större o rymligare!
Ha en underbar dag o njut av sommarvärmen, i dag väntas det student igen o i dag är det söta Fridas tur!
Stor kram Anna


 

Inga kommentarer: