tisdag 3 maj 2016

VÅRENS FÄRGER!

Hej i stugorna!
Nu är suget o lusten stor  att förändra o fixa till i hemmen...Eller?
Jag o många  av mina likasinnade vill få in vår/ sommar i sina hem NU... och sudda ut gränserna mellan ute o inne.
Vad passar då bättre än att inspireras av vårens färger som utsågs i början av året av Pantone.  Mixa in ljuvliga Rose Quarts eller min favorit den ljusa blå, Serenity.
Jag har ju tagit in den blå färgskalan men smyger även in lite rosa ibland, kolla här, och mer kommer det bli!
Efter att jag hittat så mycket fina bilder på Pinetrest, är jag bra sugen på att ha något snyggt i denna färgskala på Julias student...vad tror ni kika här på mitt Instagram för mer inspiration!
Det översta bildkollaget är gjort av Ullman PR, här nedan har ni deras hela shoppinglista:
1.Choklad, Coco Chocolatier, Charlie’s House ca 69 :-
2. Soffa, Innovation Split Eik, Inred.se 9 390 :-
3. Garden stol 4- pack Rosa, Inred.se 2 760 :-
4. Lux Keeper, Plus Function 15 000 :-
5. Carmina Mini Azur, inred.se 599 :-
6. Thérapie Sweetness Karameller, Charlie’s House ca 59
7. I want more skål, blå, Design Lena Larsson 198 :-
8. I want more fat/skål, Design Lena Larsson 498 :-


Även vårens trender inom tapeter o i detta fall PHOTOWALL, har inspirerats av både rosa o blå toner men som blandas upp med våra basfärger som svart, vitt, grått o brunt. Visst blir man sugen!
Så kolla runt där hemma, vad vill ni ha kvar o vad kan skapa en krispig o härlig vårkänsla!
I morgon hittar ni er inredare igen på Slättarpsgård, då finns jag där för er för att hjälpa till med textiler, kuddar, möbler, växter o detaljer. Allt som kan göra skillnad!
Ha det bra i solen tills dess!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: