söndag 8 maj 2016

SISTA PLATSERNA...

...NÅGON ENSTAKA PLATS KVAR, BLIR DEN DIN?
Vilken söndag vi har haft...hoppas ni också har passat på o njutit.
Vi kom hem rätt sent igår från Stockholm...men vilken glödande himmel vi fick njuta av. Vi unnade oss en härlig sovmorgon o lugn, lång frukost på balkongen. Sen kan jag lova att det har gått i ett!!
Vi har rensat lådor...ja vi har några kvar.
Letat sommarkläder o textiler o piff till balkongen som jag har gjort så mysig i dag, bilder kommer i morgon, jag lovar!
På onsdag i kommande veckan skall jag få förmånen att föreläsa o inspirera på House of Palladium i Lund. Där kommer jag framförallt ta upp hur man enkelt suddar ut gränserna mellan ute o inne o hur man med enkla medel kan förändar o skapa en härlig vår o sommar känsla både inne o ute.
Hoppas vi ses!
Njut av ännu en magisk kväll,
stor kram Anna

Inga kommentarer: