tisdag 26 april 2016

TOG VÄGEN FÖRBI...

...HOUSE OF PALLADIUM!!
Idag har jag o Julia haft en riktig fixar dag, blandat med lite jobb. Får ta vara på tiden...snart åker hon iväg till sin drömstad Paris.
När vi ändå skulle till Högmars Guld i Kävlinge för lite studentpresenter o önskningar, så passade vi på att åka inom House of Palladium. De har målat en hel avdelning med Kalklitir underbara Antique Rose, visst blev det helt underbart.
Älskar att de har mixat värmen från färgen med trä möbler, terrakotta krukor, gröna krispiga växter o silvriga metall detaljer...alla 5 elementen, good work!
Det mesta av HOP inredning kommer från Tine K, så även dessa underbara terrakottakrukor i olika storlekar. Så fina att ha ute på sin terrass eller balkong nu till vår o sommar.
http://houseofpalladium.se/news/kundkvall-med-anna-inreder/Ni har väl inte missat att jag kommer o inspirerar den 11/5 kl. 18.30...finns fortfarande några platser kvar till denna härliga kundkväll! Hopas vi ses!
Sist men absolut inte minst, kolla in denna underbara inspiration!
Hade jag haft en terrass eller större plats i min trädgård... hade detta varit högst på min önskelista!
Ha en helt underbar kväll!
Stor kram Anna

 

Inga kommentarer: