måndag 25 april 2016

PÅ MIN ÖNSKELISTA.


God morgon!
Ny vecka med massa nya möjligheter...snart dags för spännande lunch möte.
Om två veckor åker Mats o jag till Stockholm över helgen. På vägen upp på torsdagen har jag två konsultationer men sedan väntar en helg för bara oss två.
Har inte berättat det för Mats men på min lista av ställen står Svensk Tenn högst, skulle gärna vilja ha med mig hem en av dessa nya skönheter...vi får väl se vad jag tycker när jag ser dem live!
Visst är de så klassiska och snygga, eller vad säger ni Emilia o Ebba...är detta säker stil?
De har gjort en klassik skinnserie, där min favorit finns med. Toteväska i svart skinn. Vissa toteväskor är helt öppna o det gillar jag inte, men jag faller verkligen  för enkelheten med denna väska o den lilla mässingshanden är vekligen den optimala detaljen! Behövs inte mer!
Skall även kolla in deras underbara accessoarer i präglat skinn. Hela denna kollektion ligga högt upp på min önskelista, men skall jag behöva vänta i 4 år... till när jag blir 50??
Kanske räcker det att man blir 46!!
Nu dags för lite momsredovisning...ha en underbar start på en ny vecka! Stor kram Anna

Inga kommentarer: