torsdag 17 mars 2016

FÅGELBO...

...på min bricka uppe på köksön!
Vilket väder, passade faktiskt på att sätta mig på balkonen o åt årets o drömmens första frukost i strålande sol. Nu när våren kommer allt närmare o påsken är runt hörnet så tänkte jag tipsa er om  lite vår/påsk DIY. I går var det kransar, i dag fågelbon o även under helgen kommer det vackra DIY. Finns så mycket fult kring dessa högtider, men även MASSA som är så vackert o de vill jag inspirera er med.
Bäst inför påsken o våren enligt mig är vaktelägg o fjädrar från pärlhöns, små gulliga o så vackra i färgerna!.
 Dagens tips... varför inte göra sitt egna FÅGLEBO!


På brickan har jag även andra favoriter i en salig blandning.
Saltlyktor o underbra lyktor från Cajsa Cramer, båda inköpta på Slättarpsgård... blandas med vårlökar o murgröna, är alltid  hit!
Vi har fortfarande lite projekt kvar runt vår köksö...men snart skall ni få se hela!

Kolla in det underbara ljuset som bildas av lyktorna...magiskt!
Nu snart möte i Lund, men först lunch i solen...på balkongen...som man har längtat!
Njut av denna ljuvliga dag, det gör jag!
Stor kram Anna
 
 

Inga kommentarer: