onsdag 13 januari 2016

SNEAK PEAK PÅ HALLEN!

God kväll!
Även denna dag har sprungit iväg...men det är bara härligt att ha o göra o så startade jag dagen på absolut bästa sätt med vattengympa, så skönt att vara igång. Nu ville jag visa vår halvfärdiga hall, men den fungerar o några favoriter har kommit på plats. Lampan från Vacker vardag, lyser fint o förguller hela hallen med sin pärlhyacinter. Vita bordet är provisorisk, det är här House Doktors fina moduler kanske skall få en plats, vi får se när jag har sett dem i verkligheten?
Stolarna är jag supernöjd med o de är klädda i ett randigt tyg från Linumdesign, som går i drömmens färger.
Guld/senapsgult, blått, vitt o svart.
Gamla trälådan hör egentligen hemma i köket men där får maken ha allt sitt "skit! så länge, annars får jag spel!

Skapade min egna lilla äng full av vackra löv o pärlhyacinter, visst blev det helt underbart!
Nu snart middag, men förs skall jag fixa ihop denna snygging, Lovar visa när den hänger ovanför vårt fina matbord. Sakta men säker börjar det falla på plats, o jag lovar det blir mer inspiration, tips, DIY o före o efter när det är mer klart!
Njut av kvällen!
Kram Anna

Inga kommentarer: