torsdag 28 januari 2016

HEMTRAKT...


...ett sätt att hjälpa Indiska kvinnor ur fattigdomen!
Jag blir alldeles varm i hjärtat o drömmer mig tillbaka till när det var jag som gick o njöt av dessa fantastiska indiska tempel med underbara färger, mönster o arkitektur. Tänk vilket hantverk som ligger bakom dessa mönster, som nu får förgylla Hemtrakts ljuvliga kollektion av textiler i både boxar, kuddar, tabletter, servetter o fantastiska korgföremål mixat med indiska fynd o magiska miljöer ...kan sommarkänslan bli starkare!

Hemtrakt skall få förgylla både vårt sommarparadis i Brantevik men även få skapa en sommar känsla i vårt sovrum i drömmen... som snart skall börja ta form. Om några veckor kommer garderoberna o då är det dag att börja fixa till.


De ljuvliga tygaskarna i denna  kollektion kommer sitta som en smäck i vår gästtoaletten.
Nej, dags för förmiddagens projekt...nu kommer svärfar som skall hjälpa mig med gästtoaletten, hoppas vi blir färdiga så att jag kan visa er i morgon eller i helgen...kommer bli så bra!
Ha en härlig torsdag o passa på o njut av det underbara vädret!
Stor kram Anna
Kollektionen börjar säljas from den 19 februari ett  varuhus nära dig.
 

Inga kommentarer: