lördag 9 januari 2016

BÄSTA TIDEN ÄR NU!


 God morgon denna kalla men mysiga lördag!
Bästa tiden är verkligen nu, älskar när man har städat ut julen o får ta in de första vårtecknen i form av körsbärskvistar etc.
Det känns så rent, mysigt o så där underbart vår krispigt!
Vad gör ni i dag?
Jag skall ta mig en sväng till Slättarpsgård, har lite abstinens...det var ju ett tag sen sist jag var där!
Detta är sista helgen de har öppet o har sänkt massa fina saker till 50% rabatt. Efter helgen stänger de under resten av januari o öppnar inte förrän den 14 februari, om vädret tillåter!
Vi skall bort i kväll så jag behöver hitta ngt passande o sen vill jag mysa o snacka med bästa Charlotta o Roger.
Ledsen att ni får hålla tillgoda med minder vyer o stilleben ett tag till...sakta men säkert börjar det falla på plats.
Ha en härlig lördag!
Stor kram Anna


 

Inga kommentarer: