torsdag 10 december 2015

FÖRVANDLING MED...


...lite färg o tyg! 
Nu börjar ett nytt rum/lounge del växa fram i vår dröm, med ny färg (Glowing Paris) o ett fantastiskt jobba av Limhamnsluckan o underbart linne tyg i nästan exakt samma nyans som söta Cecilia på Korgcenter hjälpt mig med... blev helt underbara o som nya!
Tänk så fint det kan bli om man förändrar o återanvänder gamla möbler!
Tanken är att här skall man lägga upp fötterna njuta av lite gott vin o snacka med den som slamrar i köket. Eller ren avkoppling efter en stressig dag, lite go musik o något gott i glaset.

 Njuter så av att få lite mer på plats, ni är många som frågar hur det går o det uppskattar jag verkligen. Vi kommer ta det med ro o det känns inte färdigt förrän julen är ute, tavlor o speglar är på sin plats o ljus o bra belysning skapar stämning.  sist men absolut inte minst, kolla in ljustaken, fining från Dukat Bord!
Jag står i dörröppningen när jag tar bilden ovan...så det har hänt en del fast att det är långt ifrån färdigt, men mysigt ändå!
Hann med att njuta en lite stund innan jobb med en god kopp, härlig julmusik på radion o två pepparkakor så att även jag blir snällare!
Ha en underbar dag.
Kram Anna

Stolar, keramik huvud o box är ärvda, kuddar Day Home från Slättarpsgård o så även bordet från PB Home. Underlägg, kopp o den magiska ljustaken från Dukat Bord.
 

Inga kommentarer: