onsdag 18 november 2015

TOMTENS HUS...

...po Limhamn!
För en månad sedan fick jag förfrågan av Gitte som ansvarar för polimhamn.se... om att inreda TOMTENS HUS inför julmarknaden den 28/11 o julskyltningen den 29/11.
Blev jätte glad o det passar perfekt då det inte blir så mycket julpyssel för mig detta år. Då vi åker bort över jul o nyår.
Bilderna är från förra året, lovar att ni skall få följa med in o se min tanke, inspiration o hur jag vill att Tomtehus skall vara!
Längtar efter att få skapa ett mysigt hus i full julskrud för tomtemor o tomtefar, där de kan ta emot barns varma kramar, önskelistor o en o annan napp som man har blivit för stor för!?

Tomtemor, tomtefar o alla deras nissar o möss... hälsar er välkomna till
Tomtens hus på R F Bergs platsUnder hela december med start lördag 28 november finns Limhamns egen Tomtefar och Tomtemor på plats.
Följande dagar kan man besöka Tomtens hus: Tid: 28/11 – 23/12 Skyltsöndag 29/11 kl 12-18
Torsdagar och fredagar kl 9.00-11.00 samt även den 21-23 december
Lördagar kl 12.00-15.00 Söndagar kl 12.00-15.00.
Varmt välkomna o hoppas vi ses den 29.e då jag kommer att vara där lite till o från!
Kram Anna

Inga kommentarer: