lördag 10 oktober 2015

VÅRA INKÖP TILL...


...nya stilen i DRÖMMEN!!
Senaste inköpet var denna superfina rottingkarmstol som jag bytte mot en Tolix pall, så nöjd!

Små glödande detaljer från L&R o Vacker vardag.
En magisk sjal/pläd från My Habitation.
Ett vackert handfat från Ellens Agentur.
Nytt matbord från Slättarpsgård o sist men absolut inte mins detta underbara soffbord. Vad tror ni, kommer det bli en bra mix?
Snart lämnar vi huset o får under ca en månads tid bo i Falsterbo. Under denna tiden renoverar vi lite i lägenheten, jag lovar att ni skall få vara med direkt från början. Många har frågat hur, vad o vilken stil vi skall ha så jag tänkte att det kunde vara kul med en lite sneakpeak...håll tillgodo!
Ha en underbar lördag jag började min på bästa sätt!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: