tisdag 13 oktober 2015

UNDERBARA HÖSTKÄNSLAN.

Fast att jag just nu o några veckor till kommer att vara omringad av kartonger, o allt annat som följer med en flytt så försöker jag att hålla kvar lite mysig höstkänslan.
Vi tänder ljus o brasa, kurar upp oss i soffan, dricker o äter gott, njuter av höstens alla färger, samlar idéer o inspiration till drömmen o vad jag kan göra o bjuda er på nästa höst ifrån Malmö.
Blir lite frusterad när jag inte kan piffa o dona i mitt hus som jag alltid annars har gjort, därför får jag låna inspiration av de jag gillar o tycker gör ett toppen jobb. Visst är denna inspiration från Sthål helt magisk!
Sista piffet o dukningstipset från vårt soldattorpet hittar du här.
Om du behöver lite extra goda, mysiga o bra tips på hur du skall klara denna lite kallare o mörka årstid, som jag älskar men vet att många verkligen hatar så hittar du dem HÄR.
Älskar känslan av att ta på mig varma mysiga kläder o njuta av allt vad naturen o omgivningarna har att ge o sedan komma hem o unna sig en varm kopp te.
Dagens bästa tips för att ge mer energi, glädje o inspiration!
Så på med stövlarna o varm tröja o bege dig ut en vår vackra natur, där finns den bästa inspirationen!
Njut för det gör jag!
Kram Anna

Inga kommentarer: