fredag 30 oktober 2015

HALLOWEEN...

...O  ÖSTERLEN LYSER!
Som jag har sagt innan så är jag inte så förtjust i Halloween, gillar glädjen o spänningen hos barnen o att lysa upp med en o annan pumpa, men att vara i paradiset o få uppleva Österlen lyser är magiskt!
Båda hamnarna o gatorna är kantade med marschaller o i alla hus jobbar man extra mycket med belysningen både ute o inne under denna helg.
Jag är ledig så vi kanske tar en sväng till paradiset, beror på om vi är färdiga med huset, vi lämnar över det till de nya ägarna på måndag.
Hoppas verkligen att de kommer gilla vårt underbara torp lika mycket som vi har gjort under alla dessa år.
Känner mig så glad o tacksam att vi har vårt paradis...o om jag känner att jag behöver lite skit under naglarna så finns här alltid ngt att göra.
Njut nu av varandra o riktigt god mat o vin denna helg!
Stor kram Anna



 

Inga kommentarer: