torsdag 8 oktober 2015

ÄVEN I SVART!

God förmiddag!
Vad säger ni är ni mer för det traditionellt blå orientaliska keramiken eller vad tycker ni om denna skönhet i svart? Ville nu i det kommande höstmörkret ge lite tips på vacker belysning som gör så mycket för stilen o balansen i rummet. Kolla så ståtligt de båda står...en magnifik solitär...behövs inte mycket mer. Blev så glad när jag fick denna fina bild av min kund. Ett projekt som snart är klart. Så tacksam o glad att jobba med det jag gör o känna att tillsammans med mina kunder kan jag göra skillnad o bygga balanserade o personliga hem.
Nu dags att jobba på, jag finns ju här på torsdagar, så passa på om ni vill ha min hjälp!
Ha det bäst!
Kram Anna

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

URSNYGG verkligen!!!
Ha en fin torsdag!'Kram Anna

Anna Inreder sa...

Ja visst är den, tack söta!
Kram Anna