söndag 6 september 2015

PLANERINGEN AV LÄGENHETEN ÄR...


...nu igångsatt!
I går var vi o mätte, planerade o gick igenom om alla idéer, tankar o  möjlighet som finns med vår dröm i Malmö. Allt verkar gå enligt inredarens planer...jippie!
Det kändes verkligen toppen efter att vi har varit där o det mesta börjar falla på plats.
Men just nu sitter jag här med massa bilder, inspiration o ett skissblock o vrider o vänder på hur vi kan få det vackraste, bäst planerade o mest avkopplande sovrummet.



Precis som på bilderna har vi en stor balkong utanför glasdörrarna, så lång härliga linne gardiner är ett måste men det är något Lisa på Fönstret i Lund skall få hjälpa mig med.
Ett vackert möblemang på balkongen, så att man kan ta första morgon koppen utanför är det också planerat för.
Ny/gamla sängar i mahogny o rotting (arvegods från mina farföräldrar) kommer att bli som en juvel i detta nya sovrum. Våra sängar skall vi sätta i sonens rum... som också får bli gästrum när det behövs.












Vad tror ni är jag på rätt väg?
Vill ha allt klart nu, vägen dit kommer att vara ganska lång så jag hoppas att ni vill hänga med?
Hoppas att vi skall kunna vara inne till 1.a advent...håller tummarna!
Njut av er söndag o ha det bäst!
Kram Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina inspirationsbilder, det blir säkert bra. Ska bli så kul att följa med på inredningsresan! Kram Beijan

Anna Inreder sa...

Tack!!Vad kul att du vill hänga med!
Kram Anna