onsdag 2 september 2015

NYA MAJAS COTTAGE...


... på Lorensdal, invigdes igår. Jag kunde inte vara där förrän i dag... men med en stor bukett!!
Så enormt fint det har blivit, Petra detta kommer bli en hit.
Allt är nytt o hela Majas Cottage o Events är samlat i  den ljuvliga mangårdsbyggnaden på Lorensdal o företagshuset finns kvar med massa härliga o kreativa människor.
Ett helt nytt fräscht koncept har Petra o hennes anställda skapat, jag tror verkligen på detta... precis vad Vellinge med omnejd behöver.
 Du är så duktig min kära vän o jag är så stolt över dig o att jag får vara med på en liten del.
Visst blev min bukett helt ljuvlig, den har underbara JeanetteBlomsterkompaniet gjort, min hovleverantör när det kommer till blommor.
Härliga kortet från QL-kort som också sitter på Lorensdal, där står: " om vänner vore  blommor, så skulle jag plocka dig".
Majas Lyktor brinner överallt o nya mysiga rum o skrymslen har skapat för Petras nya koncept KÄRLEK O FIKA o det kommer det bli, det kan jag lova!
Nu dags för lite matlagning o mys med mina hostande barn...vill inte bli sjuk!
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: