torsdag 24 september 2015

DEN RÖDA INREDNINGS BIBELN...

 ...från Sköna Hem finns nu även hemma hos mig.
Vilken bok " Sköna hem-samtida svensk inredning" så många snygga inspirerande hem, bästa  inspirationen till höstens nya projekt o även till vår kommande dröm i Malmö... vilken helt underbar inspiration!

Passar perfekt in just nu när jag är så sugen på att lära mig lite mer om antika fynd, konst historia o saker från just en svunnen tid!

Så i morgon när jag har en ledig dag skall jag lägga upp fötterna o njuta av denna underbart inspirerande bok o en god kopp kaffe.
Jag beställde min bok här, men det går även genom Sköna hem.
Nu dags för lite kontorsjobb i bästa miljön på Slättarpsgård.
Ikväll skall jag bjuda mamma på en inspirerande föreläsning med bästa Jannice, kanske ses vi?
Ha det toppen, stor Kram Anna
 

Inga kommentarer: