fredag 28 augusti 2015

SPÄNNANDE MÖTE O FREDAGS LYX...

...till mig!
Kan man börja helgen på bättre sätt än att få ett lyxigt paket i brevlådan från LOUISE KRAGH.
Föll verkligen för denna fina kollektion på Formex o hade turen att jag fick beställa både armband o öronhängen.
Tänk dessa till den "lilla svarta" i höst o snygga röda läppar till det...hösten o vinterns festligheter...here I come!
 Nu väntar jag på dagens första köpare av mina sköna men tyvärr allt för stora korgstolar o i kväll kommer detta underbara möblemang också försvinna, får bara plats med denna favorit på vår nya stora balkong...o det är ju inte illa! Här säljer jag den ena möbeln efter den andra, i går fick vi ta ner en gammal kistan som soffbord.
Under förra veckans mässa blev jag uppringd av ljuvliga Flädie Mat o Vingård, som vill träffas för ett spännande möte. Kanske blir det ett bra samarbete...vi får se!
Ha en underbar fredag o njut!
Kram Anna

Inga kommentarer: