tisdag 25 augusti 2015

HEJ DÅ SOLDATTORPET...


... o välkommen vår nya dröm!
I går blev allt klart o nu kan jag äntligen berätta att vårt hus är sålt o vi har köpt en lägenhet i Malmö.
Den 2 november skall vi vara ute ur huset. Några dagar senare får vi tillträde till vår lägenhet, men där är lite som skall göras så att vi kommer få bo i ett mellanboende under tiden.
Tänkte spara lite på bilderna som jag har på lägenheten o använda som före bilder under höst o vinter. Kommer att dela med mig av alla tankar, idéer, inköp o renoveringar... har tänkt mig en helt ny stil... så detta blir en spännande o inspirerande höst, hoppas ni vill hänga med!
Håll även koll nu under hösten, här på bloggen o även instagram  där kommer bli en o annan inredningsdetalj o möbel som skall säljas här på bloggen o även på en större loppis på Lorensdal den 4.e oktober, mer info kommer jag lovar!
Nu byter vi lugnet, åkrar o vida vyer mot underbart havsutsikt o klarblått vatten o en citypuls runt hörnet.
Tänk nästa sommar sitter vi här o myser av ett glas rosé o sen tar vi cykel ner på stan...som jag längtar efter nya utmaningar o ett helt nytt liv tillsammans med min familj!
Ha en underbar tisdag!
Stor kram Anna

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så spännande! Grattis till nya boendet :))
Hänger med och låter mig inspireras!
Kram Anna

Stina sa...

Så underbart Anna, jag och familjen funderar just på att ta det steget också! KRAM och grattis!

Anna Inreder sa...

@ekenäsliv
Tack söta, skall bli spännade!
Kram

Anna Inreder sa...

Stina!
Känns underbart!
Ta steget…
Kram