lördag 2 maj 2015

TRÄDGÅRDS STILLEBEN!



GOD MORGON!
Just hemkommen från en härlig lång powerwalk, nu frukost o sedan dags för en inspirerande dag på Slättarpsgård.
I går började skapa lite fina o inspirerande trädgårds stilleben, när maken o jag hade heldag med massa fix.Älskar denna tiden på året då allt börjar komma upp o knoppa sig, snart är trädgården magiskt grön, så här såg det ut förra året!
Humlen tar helt över o skapar en lummig o mysig trädgård.
Jag har mest perenna växter i min trädgård men tycker också det är kul att ha lite  ettåriga sommarblommor här o där, vi får se vad jag kan hitta!
Ha en underbar lördag. Ikväll är det dags för nästa fest...lite väl mycket nu, men detta underbara gäng ger massa goda o glad skratt som man lever på länge...o jag behöver energi!
Ha det underbar lördag...glöm inte o njuta!!
stor kram Anna

Inga kommentarer: