fredag 6 mars 2015

HÄRLIG FREDAG...




...önskar jag er alla, här skapas det vår fint på Soldattorpet!
Denna fredagan har verkligen börjat helt underbart, piffat o donat med textiler, blommor o olika nya fina detaljer. Nu sprider det sig en krispig nystädad vårkänsla över hemmet o fredagen hade inte kunnat börja bättre. Älskar att mysa runt i pyjamasen med go musik på radion o flytta, byta o kolla vad som blir bäst! Jag vet att jag är nördig men jag är ju inredare!
Har gjort lite nytta också...skickat moodboard o förslag till
ägarna av detta ljuvliga
hus o lite andra projekt o konsultationer som jag just nu håller på med. älskar att utmana mig själv...vad har du gjort i dag o hur ser din kväll ut?
Ta hand om dig!
Kram Anna
Kuddar o Vas/Lykta från Slättarpsgård, Bubbelvas från DBKD, Vitastolar
Tolix o Stålstol Trademark Living o Tavlor Ylva Skarp.

Inga kommentarer: