måndag 9 februari 2015

MONDAY MORNING!

God morgon, ännu en ny vecka!
Hoppas helgen varit bra o att ni har hunnit njuta o ladda era batterier.
Själv har vi haft en ganska lugn helg med mest mys, promenader, loppis o födelsedagskalas.... sådana helger behövs verkligen!
Denna vecka står det Slättarpsgård på schemat, här skall det skyltas, stylas o möbleras om...allt måste bli klart till nästa helg när de öppnar igen! Ni vet att de också finns på Instagram under slattarpsgard, följ gärna dem där för nyheter, events, föreläsningar, reor o andra härliga upptåg.
Innan jag beger mig dit skall jag ha ett spännande möte...håller tummarna att jag skall få vara med o påverka...det behövs verkligen??
Lovar berätta mer när jag kan, ha en bra start!
Stor kram Anna
Ps. Ni vet var jag finns om ni vill hänga med. Ds.

Inga kommentarer: