lördag 20 december 2014

MITT I PRICK!




God morgon!
Hela detta inlägg o inspiration från Livet hemma är vekligen mitt i prick...så här kommer mitt matbord se ut i jul, blandat med nyanser av gråblått.
Älskar den rustika mixen av gammalt o nytt, mjukt mot hårt o den ljuvliga grönskan av olika grane!
Enligt mig behövs inte det röda, men visst hade det fungerat med lite vackra granatäpplen eller annat vackert i rött. Kommer ni ihåg förra årets dukning o även året innan  de var  också fina! Nu dags för mysdag med maken i Malmö, sista julklapparna skall inköpas o sedan har jag blivit lovad en lunch på detta favorit ställe.
I kväll är det dags för årliga julfesten med kära vänner, förra året var vi hos oss , så i år blir det hos Ekdahls! Alltid lika mysigt, undra vad man får för paket i år ( Vi lottar varje år o klappen skall inte kosta mer än 100 kr)
Har ni också era traditioner, visst är det mysigt!
Ha en toppen lördag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: