lördag 13 december 2014

LUCIA MORGON!

God morgon!
Visst är det något speciellt med Lucia morgon, vi låg kvar under täcket i sängen o njöt! Nu är det dags för min andra kopp men en nybakad lussekatt, smör o stark ost, testa detta jag... lovar ni kommer till himmelriket! 
Lussekatten är absolut ett måste men kolla in dessa gobitarna som jag hittade hos Sköna hem o Pintrest. Jag håller tummarna att mina söta gudbarn lussar lite för mig i kväll då vi skall fira jul med god middag o vin o massa annat gott!
I går var jag o fixade till på Slättarp inför helgen, men det vackraste rummet o dukningen stod nog Helena o Susanna från STHÅL för!
DAGENS TIPS: Missa inte att det är bra rabatter på Ståhls uppläggningsfat i helgen, kanske en julklapp till någon eller till dig själv.
Nu skall här njutas!!
Ha en toppen dag o kväll!
Kram Anna

Inga kommentarer: