fredag 19 december 2014

JUL... LEDIGT!?


God morgon fredag!
I dag börjar ett efterlängtat jullov för båda barnen o även jag har bestämt mig för att smygstarta min julledighet, känner att det verkligen behövs. Har haft en fantastisk höst o vinter, men nu behöver jag ladda mig med energi o kärlek!
Kommer endast jobba lite strödagar på Slättarpsgård, men mitt egna bolag Anna Inreder håller ledigt tom den 7 januari. Sedan kör vi fulladdade igen så det ryker med massa nya inspirerande inlägg om den kommande våren o allt det drar med sig även  konsultationer, styling av objekt för försäljning o jobb på  Formexmässan , mer om det på det nya året!
Bloggen kommer att uppdateras lite då och då, men behöver även vila lite där så att den bästa inspirationen kommer tillbaka. Nu önskar jag er alla en underbar jul o nyår o stor varmkram till alla er som kommenterar o kikar in här varje dag...ni förgyller mina dagar!
Ta hand om er!
Anna

Inga kommentarer: