söndag 21 december 2014

JUL DIY UTOMHUS!!





God morgon söndag!
Hoppas fortfarende på snö så att jag kan testa dessa DIY!
Att skapa stämning ute behöver inte vara så svårt, visst hjälper snön till men vilken effekt ett litet ljus kan göra i vinter mörkret!
Ni glömmer väl inte att entrén är det första som välkomnar familjen o alla gäster när det kommer till er, ett av det viktigaste rummen.
Gillar speciellt att de har skapat islyktor av gamla sockerkakasformar, bara lite vatten o frys som behövs...kan det bli enklare!
Eller varför inte ha julstjärnan ute vid entrén??
Om vi får snö hos oss, skall jag verkligen testa o göra lyktor i min mormors gamla sockerkakasformar, visst var det vackert!
Nej, nu skall jag gå tillbaka till mitt jul mys o "lediga juldagar". 
Efter lunch skall vi ta en sväng till Jannice o hennes familj, måste ju ge varandra en jul kram o sedan skall Charlie få sin paket...alltid lika mysigt att träffas.
Hoppas ni också njuter av familj o nära o kära!
Ha det bäst!
Kram Anna

Inga kommentarer: