måndag 15 december 2014

3 GIRLS IN LONDON!










God morgon!
Ännu en ny vecka var tar tiden vägen...o snart är det verkligen jul. Visst är det helt underbart att åka bort, koppla bort sig från allt o bara njuta...men det är desto värre när man kommer hem o tiden har inte räcker till, så där av min frånvaro!!
London  var fantastiskt, fast tiden gick alldeles för fort...vi han med såå mycket o njöt varje sekund. Direkt när vi kom dit skålade vi i bubbel o firade 2 underbara 40 åringar, sedan hade jag bokat bord på Itsu, en av våra favoriter. Kvällen blev som alla följande full av bubbel/vin o massa snack in på småtimmarna. Förstadagen blev det Harrods o Covent Garden där vi satt i timmar o njöt av god mat, puls o julstämmning...vi var nog lite berusade efter ett antal flaskor när vi gick hem.( kolla in bilden...Fniss) Det kallar jag semester!
Dag två blev det turiststråken Oxford Street, Regent Street o lite sightseeing ifrån taxin! Efter att ha gått in o ut i butiker i flera timmar med svart bälte i shopping, blev det en hemma kväll med min äldsta väninna Anna o ännu mer vin o god mat. Sista dagen spenderade i my hoods...som enligt mig är det enda man behöver...o efter ett tag tror jag till o med att Charlotta o Kristina höll med mig. Vi träffade tomten, shoppade på Kings Road det sista o njöt ända till taxin hämtade oss. Det är något speciellt att åka med likasinnade, gud vad vi hade det bra, detta måste vi göra om, eller hur tjejer!
Nu dags för duschen o en full vecka innan jag faktiskt skall unna mig lite välbehövlig ledighet o bara njuta om mysa runt med familjen!
Ha det gott, ni vet var jag finns!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: