torsdag 20 november 2014

LJUS I MÖRKRET!



 God morgon!
Går runt o myser o njuter av min egengjorda julljusstake av favorit ljusstakarna o med bästa o billigaste LED ljusen från Ikea, endast 89 kr!!
Visst blev det fint o mysigt, så behöver man inte vara orolig att Chippen drar ner den o så lyser de så mysigt både på morgonen när man kommer upp o på kvällen när man kommer hem.
Jag är inte så mycket för adventsljustakar, min favorit är denna o sedan hade jag faktiskt kunnat tänka mig denna staden.
Gillar riktiga sterinljus bäst o julstjärnor kan också vara ok, tror denna underbara stjärna skall får hänga med hem från Slättarpsgård i dag. Dags att sätta igång denna dagen, såg ni min fina krans på grinden in till trädgården?
Julen börjar ta plats mer o mer i vårt lilla torp. Mysigt!
I kväll blir jag hämtad av bästa Britta som har en överraskning! Ja, snart fyller jag år inget märkvärdigt bara 44, men det skall verkligen firas på bästa sätt med underbara vänner i två helger i rad.
Älskar att ha huset fullt av vänner, bästa presenten man kan få!
Ha det toppen!
Kram Anna

Inga kommentarer: