måndag 22 september 2014

MYSIG HELG...

 ...när den är som bäst!
Efter att ha plockat undan o skapat lite härlig helgstämning hemma, var det dags för mig att åka till en kund för konsultation men först skulle jag hjälpa Charlotta att skylta om o piffa till den stora lokalen på Slättarpsgård. Massa nyheter, så kika in på bloggen senare i veckan, då jag kommer visa bilder på vårt färdiga resultat.
En vacker lampa i wellpapp, kanske låter intressant?
När jag var färdig med allt jobb denna fredag, åkte jag för en efterlängtad fika hos bästa Jannice o gosegubb. Vi hade en mysig o busig eftermiddag...alltid lika härligt!
När man kom hem stod middagen på bordet en smarrig Chicken fajitas o ett glas rött är aldrig fel. Hann även med att ge Chippen ett litet bad o bädda ner honom i en filt i fåtöljen, det är kärlek det!
Lördagen började jag på bästa sätt med Britta o milen ute på landsbyggden, älskar verkligen att promenera. Extra skönt när man vet att man skall stå inne hela dagen o jobba.
Efter en god frukost var det dags för ännu en dag på Slättarp, känns inte som jobb för det är ju så mysigt med denna unika miljö o människor!
Väl hemma blev det tända ljus, gott vin o smarrig middag, väldigt enkel med såå god, denna måste ni testa!

Älskar att sova länge på söndagar o extra mysig blir det när det öser ner ute. Ingen stress, bara njuta! Började denna dag med världens godaste bananpannkakor, gör alltid en smet med gluten o en utan. MUMS!
Efter att det hade slutat regna blev det en del trädgårdsarbete o annat fix inför en ny vecka. Hann även med en promenad i ett höstligt väder, är hösten på väg tror ni? Visst är hösten en underbart vacker tid, dess brända färger, höga luften o myset gör mig så inspirerad o lugn.
Denna helg behövde jag, nu är jag fulladdad för massa nya o spännande projekt! Ni hänger väl med?
När ni läser detta är jag på väg till Lilla Kafferosteriet för ett spännande möte med Therese o Jenny o lilla mamma...vi skall skapa fina reportage tillsammans under hösten! Ha en ljuvlig start så ses vi i morgon!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: