onsdag 10 september 2014

EN ENKEL HÖSTPIFF!









 God morgon lillördag!
Tänkte dela med mig av lite inspirations bilder från min höst piff i vårt vardagsrum. Så här såg det ut innan, med blått som för mig är sommarens färg blandat med mycket vitt o enkla detaljer. På hösten tycker jag att det behövs lite mer o mustigare+ varmare färger som vinrött, lila, antrasitgrå, rost o brunt. Men det viktigaste av allt är nog att skapa värme med djurfällar, varma filtar, matta på golvet, ljus/lyktor, lampor o en öppen brasa eller kamin. När vi kommer hem från helgens resa till London är  det dags att låta naturen komma in i form av rönnbär, kastanjer, ekollon etc.
Ta alltid med naturen för att stärka säsongens intryck!
 
Förhoppningsvis har även klädseln till min nya schäslong också kommit med posten. Kommer bli så fint bredvid farmors lilla sybord, här har jag också min lilla gömma!
Ha nu en underbar dag ta tillfället i akt att skapa lite höst även du, lite nya kuddar, filtar o lyktor och du är hemma, Lycka till!
Nu skall här fixas snygga detaljer till dagens badrumsstyling, ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: