söndag 31 augusti 2014

OVÄDER O ERBJUDANDE!



GOD MORGON ALLA!
Vilken morgon vi har haft här nere i Skåne, både Mats o jag satt upp som soldater i sängen när första åsksmallen kom, kändes som den slog ner mitt utanför vårt hus, som tur var så inte fallet!
Min önskan var att börja morgonen med en ljuvlig PW men den känslan försvann snabbt o jag bestämde mig att jag fick vänta till i morgon. Hoppas alla ni som bor i Skåne mår bra och inte har drabbats av det förfärliga oväder!
För att lätta upp lite denna regniga söndag, vill jag tipsa om otroligt vackra krukorna från Vacker vardag finns nog även hos Oscar o Clothilde. Passa på idag är sist dagen på deras utskick:
HELGERBJUDANDE!
Vacker Vardag erbjuder dig 30% rabatt på samtliga
krukor i butiken. Gäller 30–31 augusti.


Jag unnade mig två som går i grått sist jag var där, men kolla in dessa ljuvliga i terrakotta... en stor trend just nu som har kommit tillbaka o ger ett jordigt inslag till din inredning.
Ha en underbar söndag, nu skall vi väg o fira bästa mamma på underbara OUI i Malmö, ha en bra dag!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: