söndag 27 juli 2014

PERSONLIG INBJUDAN.

God morgon all fina denna soliga söndag!
Sist jag var på Formex i januari med Rice hade jag även tid att gå runt o inspireras av alla andra utställare, en av mina favorit blev DBKD. Underbara Karin Dahlin har jag haft lite kontakt med både per mejl o Instagram sedan vi träffades på mässan o ni kan tro att jag blev glad för denna snygga o varma inbjudan ifrån henne personligen. Som inredare o bloggare blir man bjuden till det mesta, men få inbjudningar är så varma o personliga som denna?
Jag har visat dem innan mina fina Bubble vaser, men jag är liksom förälskad i dem. Gillar att de skapar det där lilla extra i  min enkla o stilrena dukning o miljö.
Skall ni också besöka Formex?? Jag åker upp med blogg gänget på tisdag o på onsdag väntar pressfrukost o heldag på mässan, alltid lika kul, ni vet var jag finns om ni vill hänga med! Nu frukost sedan väntar en inspirerande o varm dag på Slättarpsgård, ses vi?
Ha en underbar söndag!
Kram Anna

Inga kommentarer: